Söndag

Godkväll!

Idag så gick Rickard ut och mekade strax efter att jag klivit upp. Jag hade min sovmorgon idag och jag sov till runt halv tio :) ..

Så då Theodor väl hade sovit lite mitt på dagen så åkte han, jag och Lotten till birsta. Har länge velat ha en kaffemaskin, vilket de även blev att vi införskaffade oss idag. De blev en Bosch Tassimo t55, kapselmaskin. Har nu provat på en kopp med chailatte, vilket var underbart gott!

Vi var även och kollade runt lite på hästaffärer. Jag hittade ett par ridskor till mycket bra pris. Jag tyckte att de var likabra att ha någorlunda bra skor då jag kommer rida minst två gånger i veckan :) .. Köpte mig även ett par ridstrumpor när jag ändå var i farten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback