Frisk?..

Förkylningen verkar inte ha släppt riktigt än. Rickard var först ut och sedan jag och sedan tog det om igen på honom. Jag tror att den sitter kvar hos mig också då jag fortfarande inte riktigt känner mig frisk. Är ju hyfsad ändå, jag låter inte förkyld längre och halsen mår bra. Men kroppen är öm och för att inte tala om mina axlar och nacke :/.. Men ja, annars så :) Theodor har inte åkt på någon förkylning, han har varit lite snorig och så men inte mer än så. 
Så jag hoppas att de inte blir mer än så och att vi snart är helt pigga här hemma :)

Idag har Theodor varit på dagis och Rickard har jobbet. Jag har varit ledig, men jag jobbar resten av veckan. Jobbar kväll tors, fre, lör, sön och mån. Sedan är jag lite ledig igen. Theodor har en tandläkartid bokad på tisdag också. Så vi får se hur det kommer gå med en vild snart treåring i en tandläkarstol. Det kan bli roligt det. Haha! 

Näe, nu ska jag ta och borsta Theodor's tänder och sedan lägga han. Då vi lagt han så ska jag se lite mer sons of anarchy innan bonde söker fru samt efterlyst börjar ;) 
Ha en trevlig kväll! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback