Godmorgon

Lördagen är här och det är helg!..

Jag är en väldigt trött och mör mamma idag. Det började redan igår då Theodor skulle kliva upp kl fem. Låg kvar till halv sex innan vi klev upp. Sedan åkte jag och jobbade vid ett och jobbade till tio igår kväll. Gick och ja oss strax efter elva då vi var så otroligt trötta jag och Rickard. Jag somnade väl runt en halv tolv någonting och fick sova till sex då Theodor klivit upp. Så då kanske ni förstår varför jag är såå trött?! Hehe.. 

Nu sitter jag i soffan under filten med Theodor och myser med en kopp kaffe och Emil i Lönneberga :) jag älskar verkligen dessa lediga helger som jag får rå om mina fina älsklingar ❤️ 
Om någon timme ska Rickard väckas då vi har en fullspäckad dag idag med en massa roligt :) vi ska åka ut till mamma i juniskär medans Rickard ska hjälpa en gammal arbetskamrat med något och sedan ska vi hem och vända för att sedan åka till stan och gå på Kina och äta med svärmor, hennes karl, Rickards syster med familj, samt bror med familj samt hans andra bror. Ja vi ska fira fina svärmor som har fyllt år :) så idag blir nog en bra dag. 

Hoppas ni andra också har något roligt för er idag :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback