Måndag

Då var det måndag och ännu en vecka har inletts. Just nu håller jag på och tvättar och grejar på lite här hemma samtidigt som jag ser på extreme home makeover. Det går verkligen inte att hålla tillbaka tårarna när man ser det programmet. Men det är så roligt och se vad dem gör för familjer som har det svårt på olika vis. 

Theodor är tillbaka på dagis för ännu en vecka. Fast imorgon ska han få vara ledig då vi ska på besök hos tandläkaren. Hans första besök där, det blir nog spännande. 
Annars denna vecka så är det lite jobb inbokat för mig samt tandläkaren då för Theodor. Rickard jobbar och står i som vanligt han :) 

Nu ska jag se klart det här på tv:n innan man ska hänga nästa maskin med tvätt! Ha en bra start på veckan :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback