Onsdag

Onsdag och halva veckan har snart gått.
 
Förkyld är jag fortfarande, vilket känns mycket irriterande. Det har blivit värre nu natten som var. Det har satt sig mycket på näsan, är ständigt täppt och snyter mig men inget händer. Ett tryck mot bihålorna också, suck
 
Idag är jag ledig, hela dagen/kvällen lång. Känns skönt när man har blivit så pass dålig. Har ju en del pass kvar att ta mig igenom denna vecka, men de skall göras oavsett ;) Har jobb imorgon och på fredag kväll samt söndag delad tur. Det går nog bra ändå :)
Har även jobbpass inbokad nästa vecka. Är skönt att man vet att man har en del jobb inbokat framöver här :) Måste få in en något så när lön som kommer i November eftersom att det blir i samband med flytten och då är de en hel del nytt som ska inhandlas :) Lite småsaker till Theodor's blivande rum, en del saker till vardagsrummet samt till köket blir det.
 
Nu sitter jag hemma och myser med Theodor. Rickard hjälper en kompis till han med hans bil. Känns skönt att ta igen lite tid med min fina son efter en del kvällsjobb. 
 
Nu fick vi främmande, hej! ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback