Skärtorsdag

Godmorgon skärtorsdag. Nu är påsken här också, tyckte nyss det var jul ;) Tiden går så fort så man hinner nästan inte med ;)
 
Sitter här med lite kaffe nu, har nyss lämnat av Theodor på dagis. Han ska få vara där en stund idag medans jag ska uträtta några ärenden i stan :) Idag ska jag in på försäkringskassan och prata med dem om allt det här med föräldrapenning och sånt. Tycker de är lättare att prata med dem än att försöka läsa sig till något på internet. Blir inte klokare av de jag eller..
 
Moderskapsintyget har jag inte fått än, men tänkte ändå åka in och se vad dem säger och vad min SGI kommer ligga på. Är ju lättare för den som är fast anställd med en fast årsinkomst. Men för en annan så blir de lite annat då man går på timmar och så. Ja, vi får se vad dem säger helt enkelt.. :)
 
  
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback