Fredag

Hej och godmorgon :)
 
Fredag och helgen står för dörren, vi har inte så mycket planerat i helgen. Jag ska jobba kväll ikväll bara och sedan ska vi fira mamma som fyller år, annars ska vi väl bara vara. Städa lite hemma och sånt som man alltid gör. 
 
Känner mig inte så taggad för kvällsjobb ikväll. Ska jobba mellan 16-22, jag som är så trött hela dagarna. Jag kommer nog få ont i skinkan där igen också. Jag oroar mig att de ska vara någon form av foglossning i alla fall jag, med tanke på de man läst då jag googlat på de. Om så är fallet så kommer jag få det svårt och jobba, vilket jag i så fall skulle bli tokig på. Går jag hemma för länge så klättrar jag nästan på väggarna :(
 
Theodor har jag lämnat på dagis nu för en stund sedan och jag har ätit frukost :) 
 
Nu ska jag fortsätta med de jag höll på med på datorn :) Ha en bra alla hjärtans dag alla! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback