V.12 ♥

Godmorgon :)
 
Det är roligt att så många tycker att de ska bli kul att vi ska få ett syskon till Theodor och tack så mycket för alla grattis på facebook och instagram. Det känns så roligt men samtidigt så känns de också overkligt med tanke på hur de gått tidigare. Men jag försöker nu njuta av varje minut. :)
 
Något jag märkt av nu i denna graviditet som jag inte hade då jag väntade Theodor är att jag har som ont i ena skinkan, känns ungefär som ischias (stavning?) men de strålar inte ner i benet på de viset utan de är menst i skinkan. Blir bara värre ju mer jag går också, vilket gör de jobbigt och jobba vissa dagar med. Jag undrar vad de kan vara? 
Jag har googlat på de, men de enda jag har fått upp är att de kan vara en typ av foglossning, men jag vet inte. Kanske någon av er har känt av de? Annars får jag kolla med barnmorskan när jag ska dit på inskrivningsamtalet om drygt 2 veckor :)
 
Undrar ja om de är en tjej eller kille där inne? ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback