Soffmys ! ♥

Igår så var jag och Theodor på stan med Amanda, Charlie, Johanna, Linda och My. De var trevligt. Vi gick mest och fönstershoppade först och sedan hittade jag, Linda och Amanda jeans på Cubus som vi alla tre köpte. Billigt var de också, 200:- lätt värt, tyckte jag ! :)
Sedan så följde Johanna med hem till mig, vi åt middag och såg film innan Rickard kom. Tog de bara lugnt resten av kvällen, de var skönt samt att jag fick sovmorgon imorse :) Rickard hade svårt och sova i natt och klev upp tidigt, varför vet jag inte, men han var så snäll så och tog hand om Thedor på morgonkvisten :).. ♥

Så när jag hade vaknat och så då gick vi bort mot Marianne och hälsade på. Hon var barnvakt till lilla Alva. Så himla mysig tjej, 10 månader gammal !.. Åhh ♥
Vi fikade lite där och sedan tog jag med mig Theodor och gick och mötte upp Elin. Hon skulle upp på BVC och hämta en liten plaska med AD-droppar åt Casper och efter de så tog vi lunch på Dannes. Så gott !

Rickard är på jobbet nu och jobbar till nio ikväll. Tycker inte om att han jobbar skift, men de blir nog ändringar på de nu verkar de som, så de ska bli skönt att han ska jobba 7-16 ! :) Jag är hemma med Theodor som vanligt och ska snart påbörja dagens middag som blir pasta och skinksås, de är gott de med :).. Var och handlade lite grejjer till de som vi inte hade hemma samt att jag hyrde en film. I Rymden Finns Inga Känslor, så den ska vi se ikväll när älsklingen kommit hem, då blir de riktigt soffmys, gud så skönt ! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback