Måndag

Godmorgon

Imorse så vaknade Theodor ganska tidigt, vet inte riktigt vilken tid de var, men tror de var runt sex-tiden. Jag tog upp honom och la han i vår säng bredvid mig. Han somnade om, likaså jag. Sedan vaknade han igen vid 8 så då blev de morgon målet ersättning. Han var vaken en stund och nu har han precis somnat och sover sin förmiddagslur. Han kommer nog sova en 15-20 minuter ungefär. Då blir de blöjbyte och påklädning och sedan lite tv i vanlig ordning. Sedan vet jag inte vad vi ska hitta på. De återstår och se. Ganska tråkigt väder ute också så de blir nog ingen promenad heller. Men man ska ju aldrig säga aldrig. Blir nog en sväng på Ica i alla fall :)

Idag hoppas jag på att få något roligt i postlådan. Beställde lite bilder från extrafilm förra veckan, bilder som jag ska sätta in i boken som Theodor :).. Sedan beställde jag ju ett paket förra veckan också så de kommer nog nu i veckan med lite vårkläder till mitt lilla hjärta ♥.. Ja, jag beställde kläderna i strl 74, så de kommer nog passa perfekt till våren/sommaren ! :)

Vi har i alla fall tittat lite efter en ny bilstol till Theodor och vi har hittat en som vi hoppas finns kvar på Blocket i slutet på veckan när man får pengar :) En ganska så fin en !.. De blir nog att vi köper en lite större bilstol som man även kan ha när dom är liten. Den vi hittade var från 0-25 kg så den kommer ju komma till användning ett tag :)



Här är jag när jag var liten. Vet inte exakt hur gammal jag är där, men jag är nog 2-3 år kanske :) Jag dreglade ganska bra, man vet ju vart ifrån Theodor har fått sitt dreglande ! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback