Andra Avenyn

Såg att jag hade fått en kommentar angående vart jag har fått tag i Andra Avenyn-avsnitten. Dock så var de en anonym fråga, tråkigt nog. Jag vill helst att ni som kommenterar skriver ert namn samt länkar till er blogg, om ni nur har en :).. eftersom att (vad jag vet) inte går att köpa avsnitten på box så kan ni nog lista ut vart jag har fått tag i dom. Har i alla fall snart kollat igenom hela första säsongen. Haha, Rickard blir tokig på mig att jag hela tiden ska se avnitt på avsnitt ;).. hehe, lite roligt :).

Lillen ligger i alla fall och sover nu och jag ska ta och tvätta håret lite och fixa mig innan Rickard kommer hem. Då ska vi ut till Birsta och storhandla en massa mat sedan måste jag kolla på lite kläder eftersom att man eventuellt ska ut på middag med mamma, Annelie och Elin på lördag. Så man får väl se vad man hittar för något ! :)

Sedan på lördag så är de en vecka kvar tills Annelie och Preethi (läs: Priite) gifter sig ! :D Är så himla glad för deras skull och de kommer bli så fint :).. Jag och Elin ska vara tärnor också så de är man lite nervös över också.. Eftersom att Preethi (läs: Priite) inte ska ha någon best man så ska jag ta hand om ringarna :/.. Aaah, men de går nog bra ! :)

Näe, nu måste gå och tvätta håret. Uppdaterar kanske ikväll !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback