Tisdag..

Imorse så vaknade Theodor hyffsat tidigt. Tror klockan var vid sju eller något sådant, så då var de bara att ge han ersättning och sedan la vi oss och myste i sängen och somnade till. Jag vaknade igen vid halv tio. Då förflyttade vi oss till soffan eftersom att Theodor fortfarande sov. Men efter bara en liten stund så vaknade han och var hungrig. Så då åt han ännu en gång. I stort sett så satt/låg vi bara i soffan och myste en massa tills Rickard kom hem. Då gjorde vi oss klar och åkte bort till mamma. Skulle hämta lite papper och leta efter körkortstillståndet, vilket jag hittade igen :)..Så snart är jag igång riktigt med körkortet. Både teori och körning, läser ju bara nu, tråkigt nog !.. Men till sommaren kommer jag ha körkort i alla fall ! :)

Nu är vi här hos mamma i alla fall.. :) Vi har ätit middag och fikat och sitter och tittar på tv. Ska väl snart börja röra oss hemmåt eftersom att jag måste duscha och så innan de blir för sent och man inte har någon ork till de..

Imorgon så vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Ska ta en promenad om de är fint väder i alla fall, sedan när Rickard kommer hem så blir de nog bara mys i soffan.

Uppdaterar mer imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback