Fredag

Idag är de fredag, vilket innebär att jag är ledig. Fast ledig vette tusan om man kan säga egentligen ?.. Egen studietid står de på schema ett antal gånger under veckan som betyder att vi får plugga var vi vill. Nu satt jag igår med de sista uppgifterna som vi hade som ska vara klart nu till veckan så idag blir de en slappardag bara med liten älskling ! :love: ..

Han är förresten på bättringsvägen. Köpte med mig lite nässpray och hostmedicin hem igår. Hostmedicinen verkar faktiskt hjälpa. Han har sådan där jobbig rethosta och de river nog bra i halsen av de. Så den hostmedicin som jag köpte för att prova på var Theracough med citron och honungs smak för barn (Therahoney). Tänkte att de kanske lenar lite i halsen eftersom att de är honung ?.. Han fick en lite igår då jag kom hem och sedan nu på morgonen. Han har inte hostat en gång ens sedan han fick de imorse ?.. Hoppas de blir bättre !..
Han är feberfri nu också, de var han igår med. Så nu är "han på banan" igen :) Roligt att se, eftersom att jag fick så otroligt ont i hjärtat av att se honom så förkyld. Så jag hoppas verkligen att de ger med sig mer under helgen så de blir dagis på måndag !..



























Rickard börjar också bli förkyld, bara jag som klarar mig verkar de som
?.. Men de vore ju toppen om man kunde slippa då man går i skolan osv. Skulle inte kunna vara hemma, jo möjligtvis om de finns ett sätt att man kanske kan hänga med endå och inte hamna efter ? Känner även så då Theodor blir hemma från dagis och man måste vara hemma någon dag. Men saker och ting löser sig ju alltid ! :D

Nu sitter jag här och ska ta och dricka upp kaffet, Theodor sover en stund, hur skönt !.. Vi har varit vaken och uppe sedan halvfem tiden. Tar på krafterna de !

Ha en fin fredag
!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback