Lördag

Har gjort lite nytta hittills idag. Har dammsugit och torkat golven, bara sovrummet's golv kvar. Väntar med de tills liten har vaknat som har sovit ett bra tag. Så han lär nog vakna snart så man kan fortsätta !.. många som läser denna blogg har kommenterat att jag verkar städa mycket osv. Men de är inte alls så ofta som de verkar. Sist jag städade och grejjade var i söndags om jag inte missminne mig. Har ju liksom inte så mycket tid på veckorna att utföra de sysslorna så då får helgerna duga :)

Tidigare i veckan så fyllde min älskade lilla mamma år också. Hon skulle bjuda på lite fika och mat imorgon så då åker vi till henne i Juniskär och firar henne. Har köpt en jättefin present som hon kommer bli sååå glad över, inget som hon önskat sig (vad jag vet?), men rörd kommer hon bli :) :love:

Lite senare då Theodor har vaknat och ätit lite lunch osv så ska vi gå ut en stund tänkte jag. Ska bland annat på Ica, handla lite småsaker så middagen blir komplett och hämta ut en paket som jag beställt från Jotex med finfina saker. Läängtar tills jag får se, löjlig.com? HAHAHA !
Theodor har varit grinig tidigare idag och öven igår då de var läggning så kanske bra om han får komma ut lite och få frisk luft. Han har så tråkigt hemma då han är ledig från dagis, kanske därför han är grinig?..

Kanske dags att klä sig så man blir människa!... :D
Ha en fin dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback