Torsdag

Godmorgon !

Redan torsdag, gud så fort veckorna går. Tyckte de nästan nyss var måndag !
Idag är Theodor mycket piggare i alla fall, kollade febern på honom imorse och de visade 36.9, så då hade han ingen feber och de märks på honom också då han är mycket piggare och springer runt här hemma :) ..
Ska kolla febern strax igen för att bara se om de ligger på samma ungefär eller om de ändrats. Lika bra att kika tycker jag.

Om ett tag ska Marianne komma hit och vara med Theodor då jag ska åka på skolan. Har lektion mellan 13-16 idag och sedan är de bara att fortsätta med pluggning då man kommer hem. De är skoluppgifter och körkortsteori. Jag körde en dubbel lektion igen igår, vilket gick jättebra. Blir lite imponerad av mig själv faktiskt :) Har även bokat in så jag kommer köra med en annan lärare nu som är helt underbar. Så måndag och onsdag till veckan och måndag och fredag veckan efter har jag också körlektioner. Men har satt upp ett mål till mig själv att jag ska ha klarat c-fasen på teorin och fått den godkänt tills på måndag då jag ska köra igen :) .. Får väl se om man klarar de då !

Nu ska jag ta och göra mig klar och ringa Marianne och se när hon dyker upp eftersom att bussen går om en timme :)

Ha en dra dag
!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback