Tvättstuga

Igår var vi som sagt till mamma en sväng. Vi fikade lite, visade mamma telefonen och lite hur man använder den och hur den fungerar. Fick även middag också, Theodor fick sin älsklingsrätt, pannkakor och vi andra åt hemmagjord potatismos och ugnskorv :) Smarrigt !
Så vi spenderade vår eftermiddag där, Theodor var de full fart på precis hela tiden. Så då vi åkte hem vid fem så somnade han så fort bilen började rulla och sov hela vägen hem. Fick i han lite välling då vi kom hem och sedan sov han igen. Så i natt har han sovit måånga timmar, nästan 12 timmar då han somnade vid fem och vaknade vid fem imorse. Han var helt slut med andra ord ! ;)

Idag så är de tvättstugan som står på vårt schema, eller de är väl rättare sagt mitt schema ;) .. Pratade med pappa en sväng igår också så han skulle väl kika in något här under dagen. Kanske ska ta och gå på ica och handla något gott fikabröd då. Är inte så mycket för att baka själv så. Men först är de tvättstugan som gäller, 12-15.. Har inte så mycket tvätt denna gång så de borde gå fort :)

Imorgon är de ny vecka igen. Jag är helt ledig, har inget som är inbokat, gud så skönt. Theodor kommer gå på dagis som vanligt. Så ska nog ta och pyssla om mig själv lite då tror jag. Känns som att de var evigheter sedan.

De var väl de jag hade att dela med mig just nu.
Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback