Feb. 16, 2013

Godmorgon ..

Här är de bara jag och Theodor som är vaken än så länge. Vi sitter i soffan och bara myser framför lite barnprogram.

Veckan som varit har jag jobbat i stort sett hela veckan samt haft skola så helgen är verkligen behövlig nu, är trött som bara den. Har inte sett min familj på hela veckan känns de som så denna helg ska vi ta vara på, speciellt då jag ska jobba hela nästa helg. Kväll på fredagen, delad tur på lördagen och dag på söndagen.. Men pengar är alltid bra!

Denna helg har vi inte så mycket inplanerat. Mamma ska komma hit idag bara, hon ska få klippa både mig och Theodor. Vi får väl se hur pass stilla den lille herrn vill vara just då. Kanske inte lyckas klippa honom heller. Jag har ju försökt vid tidigare tillfällen, men han har ju inte suttit stilla så har inte lyckats så bra med att klippa honom. Han har ju jättefint hår, lockigt och ja, men de är alldeles för långt nu. Han får vid vissa tillfällen håret i ögonen ..

Vi får se vad klockan blir senare, kanske blir till att gå ut också en stund då de är så pass varmt och skönt ute :)

Ja vi får se vad man lyckas med idag helt enkelt!

Ha en bra dag ni andra :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback