HEMMA IGEN !

NU ÄR VI HEMMA IGEN ! :) ååh, så himla skönt alltså. Värdena visade sig vara mycket bra och Theodor är mycket piggare nu än förut. Så vi fick åka hem imorse, imorgon ska vi åka in till stan och fixa med papper och försäkringskassan samt så blir de en sväng in på fyndlagret :).. 

Har inte så himla mycket mer att skriva nu. Rickard ska snart gå upp på pizzerian och köpa mat. Man orkar inte göra nån mat när man håller på och flyttar samt så har vi en timer på våran spis här i nya lägenheten som gör att spisen ENDAST kan vara på i 15 minuter :/ vem lagar mat så himla fort ? Ska fixa så dom kommer hit och tar bort de där, snacka om irriterande.. :/

Lilla älsklingen sover så nu ska vi äta och sedan måste jag ta mig en dusch :)..

PUSS !




Är väl nå gammalt för pensionärer antar jag. Hade så när jag var på hemtjänsten en sväng. Många av dem kokar ju typ bara gröt och sen får dom matlådor till lunch så då måste dom ju ha en timer ifall dom glömmer bort att stänga av :P



Bor ni uppe eller nere? 2a eller 3a alltså? :)

2010-11-15 | 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback