LAST DAY AT THE HOSPITAL :)

Ja, idag är sista dagen som vi är här på sjukhuset. Känns så himla skönt att snart äntligen få komma hem så att man kan slappna av riktigt. När man är här så är de svårt och slappna av riktigt tycker jag, känns som att man är på halvspänn hela tiden

I natt vid två-tiden ska dom släcka lampan som Theodor nu ligger och solar under. Sedan ska dom ta nya prover imorgonbitti och efter läkarronden vid 8 så får vi åka hem. Åhh, längtar så ! Bara för att jag så gärna vill hem så mycket så går den här dagen väldigt segt. De är lite jobbigt. 

Pratade med Rickard nyss och han har varit i Härnösand idag och köpt en soffa som vi hittat på blocket. De är en lite mindre modell av divansoffa. Den duger nog åt oss ett tag. Han tyckte den var skön i alla fall och de är ju ett bra tecken. Men värd pengarna var den ju i alla fall, endast 800:- :) 
Han sa även att han snart skulle komma förbi här en sväng innan dom fortsätter och grejja med flytten. Han ville komma och umgås och pussa lite på oss eftersom att han inte var här nått alls igår pga att han inte hann.. Ska i alla fall få ett USB-minne med nya Twilight-Eclipse på som jag eventuellt ska se senare då ! :) 

Så imorgon och i veckan blir de en massa grejjande i nya lägenheten och så. Ska bli så roligt ! :) Sedan så är jag öppen för besökare som vill se lillprinsen våran ! :) 



Här ligger han och solar..

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback