Fredag

Sådär, då har jag gjort om lite igen. Tror dom flesta förstår att jag bara gjorde de för att visa att jag kan göra vad jag vill med denna blogg och dessutom för att retas.. bara lite ;) haha !

Vilket väder vi har idag då :/ låter som en gammal tant som öppnar ett samtal med hur vädret är idag. Men de verkar faktiskt inte alls vara något vidare väder alls idag. Vi visste ju att de skulle vara dåligt väder och halvsnöstorm, men jag tycker bara att de verkar komma regn ?..
Ser ju att de är snö också, men de blir bara blött ute.
Man ser inte just någon snö på backen, bara slask. Uscha !
Så idag blir vi bara inne, de enda jag ska göra idag som gör att jag måste g ut, de är för att lägga en brec på postlådan som ska skickas iväg. Men de får bli sedan på eftermiddagen.

Theodor ligger och sover nu och jag tar de bara lugnt. Rickard är på lång lunch möte på scanic hotell Gärde idag med jobbet. Julbord och grejjer. Han sa att de skulle sluta vid två, så får se om han kommer hem då eller om han ska på jobbet efter, de har jag ingen aning om.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback