Olyckligtvis !

Dåså !.. Väntar fortfarande på besked via posten angående antagning till utbildningen.
Dom är väldigt sen, men nu är de klart. Var in på min "profil" på komvux's hemsida och där stod de då olyckligtvis att de var platsbrist. Alltså kom jag inte in !.. Men de hade jag förstått, aldrig något som går min väg.

Så här ligger de till nudå. Är mammaledig fram till i slutet på Januari, sedan kommer frågetecknen då. Pratade med en studievägledare och vi ska ses den 4:e Januari och kolla igenom vad jag kan göra. Har lite betyg som jag kan läsa upp eftersom att jag inte har ett slutbetyg sedan gymnasiet.
Så vi ska kolla vad de är jag kan söka för ämnen.
Jag måste ju få in en inkomst eftersom att jag inte har något jobb att återgå till efter mammaledigheten. Man kan ju inte leva tre stycken på en inkomst. Så de löser sig nog ändå ! :)


Hoppas allt löser sig! :)

2011-12-16 | 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback