Måndag

Igår så hade vi som sagt tvättstuga och vi hade jättemycket tvätt, är superglad att man han med att tvätta allt. En massa sängkläder, vårt överkast till sängen samt alla våra kläder. Sedan så gjorde vi mat, åt lite och sedan kom Linda hit en sväng. Vi umgicks lite och badade sedan Theodor. De märks verkligen på han att han tycker om att bada. När vi badat klart han så var jag alldeles blöt på mina byxor, så mycket plaskade han :P...

Idag vaknade vi vid åtta tiden jag och Theodor. Rickard jobbar förmiddag så han stack vid fem i morse, stackarn !.. Vi har inte hunnit med att göra så mycket än, jag har nyss duschat och klätt på mig och Theodor. Jag gruvar mig lite inför imorgon när de är dags för första vaccineringen av Theodor. Men de går nog bra, de blir bara jag som går dit med han, Rickard jobbar ju så han kan inte följa med, tråkigt nog.. :/

Lite senare när Rickard kommit hem så måste vi ta tag i och städa här hemma. De är ganska skitit här och var så nu är de dags för de, igen.
Annars idag så blir de nog bara lugnt.



Mitt älskade barn, 3 månader ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback