Lördag

Nu på morgonsidan så tog jag och badade lillen :) Han tycker mer och mer om och bada, de märks på honom. Han är så söt när han ligger där i badstolen och sprattlar med benen. Haha, idag så började han med nått nytt också. Han tar tag med fötterna på ena sidan av badbaljan och tycker iväg sig själv till andra sidan. De hände flera gånger :(.. Lillhjärtat mitt !

Idag eller ja snart ska vi ta och göra oss klar och åka till Birsta en sväng :) Vi ska in på babyproffsen och kolla/köpa ett babygym till lillen :) Samt att jag ska in på Birsta City och lämna tillbaka ett tag leggings som var lite små :/.. Aaah, nu ska jag börja träna, måste få bort gravidkilona. Inte roligt att se sig själv i spegeln, men då tänker man ju att jag har ju nästan nyss fått barn så då mår man lite bättre i alla fall :).. Men de ska bort så man vågar visa sig på badstränderna i sommar :)..

Näe nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och sedan göra mig klar så vi kommer iväg !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback