Stan med Elin & Elvin :)

Ja, idag så har jag och Theodor varit inne i stan mestadels av dagen :) Vi var där och träffade upp Elin som var barnvakt åt Elvin. Så vi satt och hade de mysigt på CityCafé innan alla butiker i stan öppnade. 
Blev inte så mycket shoppande, men de blev i alla fall en BH som jag hittade på rean :) 60:- på KappAhl (25% rabatt SMS) annars 120:-

Nu är vi hemma igen och bara tar de lugnt. Ska väl börja laga nån middag också snart. Idag blir de nått snabbt och enkelt, nämligen makaroner och köttbullar :) Gott !


Annars ikväll vet jag inte alls vad som händer. De återstår väl att se.


Hallojsan :D Jag kan ju passa på att ställa en fråga eftersom att alla verkar vara tråkmånsar ;) Har du något att tipsa om då det kommer till t.ex.förlossningen ? Kram.

2011-01-12 | 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback