Fredag

Sådärja, nu sover äntligen lillen efter mycket om och men..

Idag så har vi varit på stranden vid marmen, tredje dagen i rad nu. Kan ju säga de att man har bränt sig nu så det heter duga. De är inte så himla skönt.. Har smörjt in mig, men eftersom att man inte når riktigt bak på ryggen själv så resulterade ju de i att man bränner sig :/ Theodor tycker de är mysigt och vara ute sådär i alla fall, de märks. Men de är inte så vidare roligt för mamman på kvällen när han blir grinig och gud vet vad.. Men man vet ju själv vad man tycker om värmen och att de är jobbigt att sova när de är och har varit sådanna här varma dagar.
Så även om de skulle bli finväder i helgen så blir de ingen strand för oss. Jag kan inte sitta mer i solen nu för då börjar jag väl koka eller nått ?!! AJ AJ AJ....

Ikväll så har jag en hemmakväll själv, eller ja Theodor är ju såklart hemma med mig, men han sover ju så då är man lite själv :).. Ganska så skönt ibland. Rickard är ute och åker Buick med några kompisar och dricker några öl. Han förtjänar också att få vara ute. Jag var ju ute med några kompisar igår och drack lite så :) Jag hade de jätteroligt så får hoppas att han också får en bra kväll ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback