Första tanden !

Theodor börja få sin allra första tand !.. Tanden nere längst till höger fram som är påväg upp. Tittade och kände nyss och då såg jag en liten vit fläck och hårt var de :) Mammas lillälskling får sin första tand
Jag som längtat efter att få se dom små söta risgrynen, de är så otroligt sött och se när dom ler och se de små tänderna !.. De är så man smälter !

Nu ska jag lägga mig i soffan med lillen och se om han vill somna och sova en liten powenap :) sedan blir de lite mellis och sedan ut i de fina vädret !.. Ska besöka någon liten lekpark med gungor för att se vad lillen tycker om att gunga !.. Kameran följer såklart med, så bilder kommer lite senare !


Men vad roligt å gulligt med en liten tand :)

2011-06-17 | 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback