Skrivet från mobilen

Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag. Men tänkte skriva av mig lite i alla fall :) Rickard kom hem vid tretiden natten som var och då var man ganska mör och trött i kroppen, men ville vara kvar uppe och hinna träffa han innan man la sig och sedan även se nya motorcykeln :) Måste säga att den är grymt fin ! Längtar tills jag får åka :) Eftersom att de blev så sent i natt då han kom hem så tog Rickard lite ledigt från jobbet och spenderade dagen med oss. Vi tog bilen till stan och kollade runt i olika MC butiker efter en hjälm till mig, och vi hittade en jättefin som jag är nöjd med :) har även köpt handskar och en halsduk (en speciell för Mc åkning). Så nu är man nästan full utrustad :) bara byxor som fattas, men de får bli ett senare kapitel :P bild på hjälmen och resten får ni se imorgon. Sedan fick jag även en lite för tidig present av älskling (fyller år på fredag). Ligger och kollar på den nu, de är en 32" LCD-Tv. Så den står i sovrummet nu, så skönt att få ha nått att kolla på om man har svårt och sova.. :) Aja, uppdaterar mer imorgon !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback