Tisdag

Har inte hunnit skriva så mycket i bloggen nu på någon dag. Har varit så mycket och de är de väl fortfarande.
Idag var de meningen att Theodor skulle ha varit på dagis själv en sväng (sista inskoningsdagen). Men då har han nu åkt på en dunderförkyldning. Jättesnorig, hängig, snorig och hostig. Värkser i mammahjärtat att se honom :love: .. Rickard har varit hemma med honom så jag kunde gå i skola och idag har de varit en intensiv dag kan jag bara meddela.

Åkte till skolan kvart över sju imorse och kom hem nu ikväll strax före sju :/... Skola först från 8.30-15.00 och sedan teorikväll på körskolan. Man är ganska slut i lilla huvudet nu.
Imorgon ska jag köra på körskolan också, andra gången denna vecka. Har fått börja köra med en hur härlig lärare som helst så körningen går galant nu. Känns helt underbart ! :D

Får se om rickar blir hemma imorgon eftersom jag ska iväg på körning och Theodor fortfarande är dålig eller om Marianne kommer hit en stund medans jag åker, de visar sig !..

Nu får de vara bra för idag. Måste vila hjärnan lite :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback