Feb. 13, 2013

Godmorgon!

Idag är jag riktigt trött. Har jobbat nu två kvällar i rad, med samma tur varje kväll. Jobbar ikväll med och har då också samma tur. Man blir ganska slut i huvudet av att ha samma tur varje kväll.. Men de är pengar och jag älskar ju att jobba så inte mig emot. Den enda förändringen är att jag inte ska till den där mannen som jag var till i måndags.. För de var faktiskt läskigt att vara med om nått sådant där då man är på sin arbetsplats!.. Där man ska trivas i övrigt.

Som sagt, jobb ikväll mellan 15.45-22. Jag kände de igår när jag tog på mig dagens pass så känns de som att jag inte får träffa Theodor och Rickard. Så idag är Theodor hemma från dagis så vi får umgås lite :) .. Så idag innan jobbet blir de mys med lillprinsen ❤ ..
Imorgon är jag ledig från jobb, men jag har skola mellan 13-16 i stället. Känns nästan som att man är ledig fast man inte är de.. Haha!
Sedan är jag ledig hela helgen, då blir de nog en tripp till mamma som fyller år och jag ska få en förändring av barret, tur att mamma kan göra de, annars skulle de ha blivit dyrt om man ska till frissan varje gång man ska göra nått med håret ;) men de är ju skönt att få gå till en frisör också, men de blir någon annan gång :)

Nu ska jag fortsätta dricka upp mitt morgonkaffe och sedan blir de frukost med lillhjärtat! :) ha en bra dag ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback