Tisdag

Idag har jag väl egentligen inte så himla mycket att skriva om, men tänkte få ihop några rader här i alla fall :) ..

Theodor har varit på dagis idag, som vanligt. Han älskar ju att vara på dagis :) jag har varit hemma och tagit de lite lugnt för omväxling. Skulle försöka ta mig i kragen och göra lite plugg, men så blev dock inte fallet. Utan jag åkte iväg med älsklingen en sväng då han jobbade istället. Ska försöka sätta mig med uppgiften där som skall göras imorgon. Men får lite panik då jag inte riktigt vet hur man ska skriva osv. Men vi får väl se om jag löser de och kommer på hur man ska göra imorgon. Theodor ska ju på dagis imorgon igen som vanligt så då får man lite tid att lägga ner på de hela i alla fall :) ..

Tidigare ikväll fick jag ett samtal från komvux där jag går ang. min praktikplats, dem har tydligen ringt dit och sagt att jag inte kunde vara där hos dem så nu har dem frågat på ett annat boende här i matfors, får se om jag får vara där då istället. Skönt ändå då jag egentligen inte ville vara där jag hade blivit placerad, men jobbigt att de ska bli krångel osv. Hoppas att de löser sig i alla fall innan de är dags. Börjar ju första veckan v.10. Så de är ungefär en och en halv vecka kvar. Så detta blev ju lite i sista minuten kan jag tycka :/ men vad ska man göra då? Skulle få svar imorgon i alla fall om jag kan vara på de där nya stället dem hade kollat upp till mig .. Snällt att dem ringde från komvux och berättade ändå, min mentor är ju utomlands så hon vet ju inget än. Men tror hon kommer hem imorgon så hon får nog också veta :)

Ja, jag fick ihop några rader nu märkte jag. Nu ligger jag i soffan och myser framför tv:n, Theodor har somnat i sin säng nu och Rickard sitter vid datorn och spelar sitt Wow :/ snark .. Zzzz haha!
Jag ska väl fortsätta mysa lite för mig själv nu en stund. Lite senare blir de till att se Maria & Mindy på trean!

Godkväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback