Första skoldagen!

Sådärja, då har man haft första skoldagen efter jullovet och för denna termin. De är nu drygt fyra månader kvar tills jag är klar, vilket känns otroligt skönt! Man börjar bli lite less nu på att plugga samtidigt som man har familj och jobb. Men de är väl livets gång?..
Dom ringer var och varannan dag från Bergsåker hemtjänst och vill att man ska jobba, men blir så man får säga nej då man har plugg och göra. Men har ett jobbpass på söndag. Dom ringde nyss och ville att jag skulle jobba lördag också men känner att jag vill vara lite ledig också :)

Så, till proven som vi gjorde idag då. Det diagnostiska provet vi gjorde ska jag skriva en komplettering på och provet om demenser tyckte jag gick ganska bra ändå. Vi fick ett patientfall som vi skulle lösa och "räkna ut" vad personen i fråga hade för typ av demens osv.. Jag hoppas på de bästa i alla fall!
Så jag har lite plugg att göra ikväll..

Theodor är på bättringsvägen i alla fall och han är nästintill feberfri, men han får vara hemma en extra dag i alla fall, de gör honom bara gott :) jag börjar ju vid ett imorgon så de fungerar ganska bra och ha honom hemma från dagis då :)

Nu ska jag umgås med mina fina killar innan de är dags att plugga.. Igen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback