Godmorgon fredag

Godmorgon!..

Igårkväll jobbade jag, vilket inte gick som förväntat. Jag blev så dålig, knäna värkte, ryggen värkte, yrseln blev värre och ja kroppen sa helt enkelt ifrån. Jag vet inte riktigt vart allt detta kommer ifrån heller, förkylningen kanske är kvar? Jag har ingen aning. Sedan kanske de kan vara som en vän sa, att det beror på inre stress eller något sådant. 
Så ja, jag fick helt enkelt sjukanmäla mig de passen jag skulle jobba i helgen. Jag måste få piggna på mig, gör inget bra jobb heller om jag ska jobba och må på det här viset :(

Ja, tillbaka till morgonen. Sitter i soffan med lite kaffe nu, Theodor kollar på Barnkanalen. Vi ska snart göra oss köar och åka på dagis. Jag hoppas att vi tar oss fram. Det ser grymt halt ut ute på vägarna och vi har sommardäck, jippi! 
Men kör man försiktigt så går det nog..

När Theodor är på dagis så ska jag sova en sväng till, tror att det skulle behövas. 

Härlig start på helgen? Nja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback