Lördag kväll

Vi hade det mysigt hos mamma idag. Silje var också där eftersom att Annelie och Preethi är i Stockholm
Mamma bjöd på lunch och fika inna vi var tvungna att åka vidare för att hinna i tid till middagen :)


Vi var på middag för svärmor som har fyllt år. Ming palace fick stå för den middagen. Det var sin lilla upplevelse det med en liten kille med fullt spring i benen och inte lyssnar på vad man än säger.. Medans vi väntade på maten så var Theodor och sprang runt runt, men trots allt så var han faktiskt duktig. Maten var väl inget hitt, men annars så :) 



Efter middagen så beställde vi även efterrätt. Theodor fick en skål med glass och då kunde han verkligen sitta stilla. Jag beställde friterad banan och glass, Rickard stod över efterrätten, men han nallade lite av mig ändå. Tror att han ändrade sig, han ville nog ha egentligen han med ;)


Nu ska jag se på det nya programmet "att vara" på 3:an :) sedan blir det sova. En extra timme får man sova i natt med eftersom att klockan ska ställas tillbaka en timme ;) blev inringd på jobb också, så imorgon ska jag jobba 7-15 på Åsta. Ska bli roligt att komma tillbaka dit. 

Ha en fortsatt bra kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback