Fredag

Då var det fredag och snart helg. Jag jobbar i helgen, jobbar lör, sön, mån, tis, ons, tors :) har varit ledig så länge nu så ska bli skönt och roligt att jobba igen :)

Rickard har också varit ledig. Ons, tors, och idag samt helgen är han ledig. Skönt för han. Han har fått göra en röntgenundersökning pga hans rygg samt att han fyllde år igår. Hela 31 år, min gamla älskling ;) men vad jag älskar honom! ❤ 
Han har gått ut nu och ska meka lite och jag är inne med Liza och dricker kaffe :) måste säga att de går superbra med henne. Theodor bara älskar henne, titos går hon bra ihop med. Det är värre med ozzy, men han är sällan inne så de funkar :) hon är som vilken hundvalp som helst. Busig, sprallig och ja hur söt som helst :) är svårt och inte bli kär ;)❤ 

Idag ska jag och Liza åka till stan och träffa en tjej som jag fick bra kontakt med då jag var ut på krogen sist. Så de ska bli trevligt. Vi ska ta en fika och bara vara :) 
Igår så fick jag låna en bur av min syster, som bara är såå snygg. Det ser ut som en riktig väska kan man säga :) så där trivs Liza bra! ❤ 


Här är buren :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback