Godmorgon Tisdag!

Godmorgon :)
 
Nu på morgonen kom Frida förbi med SI-bältet hennes som jag ska få låna, hur snällt som helst. Har fått sån foglossning och ishias tror jag med. Gör sjukt ont, pratade med sjukgymnasten igår och hon sa att jag skulle prova med ett sånt bälte och se om de blev bättre annars skulle jag få komma till henne så skulle hon undersöka så jag inte hade fått någon vridning eller liknande i bäckenet. Ja, de är bara att prova med bältet i någon vecka och se hur de går då. 
Skrev ju i tidigare inlägg att jag hade börjat få ont och de var ju redan i v.12 eller något sådant och det har bara eskalerat sedan dess. 
 
Nu för en stund sedan lämnade jag av Theodor på dagis och han är lika glad varje dag då han kommer dit. Så roligt och se :) Idag ska dem ha påskdisko på dagis, med popcorn och saft. Roligt att dem hittar på sådanna saker med barnen tycker jag. Själv sitter jag i soffan och bara kikar runt på datorn och lyssnar på lite musik. Blir lite hemmasysslor som ska göras idag. Lite tvätt och plockande samt lite dammsugning som jag ska roa mig med tänkte jag. Får ta de i den takt jag kan då jag får så ont men vill samtidigt få undan de. Envis som man är så ska man ju göra de ändå.. haha!
 
Nu ska jag kolla vidare. Lägger ut en lite uppdatering om lillebror sedan :)
 
 
Såg min fina skugga ute här imorse ;) syns till och med där att man fått mage..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback