Babyshower

Igår blev jag överraskad så de heter duga! :)
 
Några vänner, min familj och sambo hade fixat och lurat på en babyshower för mig och bebis. Rickard skulle se till att jag var hemma och de gjorde han på de viset att han sa att han skulle meka lite med syrrans bil så jag skulle se efter Theodor och så då han kom hem efter jobbet. Ja, tänkte jag. Jag orkar ju inte göra så mycket längre nu då jag är höggravid och de enda jag visste att jag skulle göra igår var ett besök hos barnmorskan. Så hemma var jag ju!
 
Frågade Kristin om hon ville följa med tll barnmorskan och de gjorde hon ju, sedan åkte vi hem hit igen och hon hjälpte mig med att dammsuga lite då jag knappt orkar göra de då jag hämtade Theodor på dagis. Sedan vid femtiden så kom ju syrran, med en stor kaka i händerna, jaha tänkte jag, vad är de här?
Sedan plingar de på dörren och då är de syrrans fru, mamma och min andra syster Elin som kommer. De kommer med en massa mat och en stor blöjtårta. DÅ förstod jag!.. Stod här hemma som ett fån verkligen. Men de var himla trevligt och kristin var såklart med på de hela hon med utan att jag visste de.. haha!
Men jag hade inte anat något alls så dom lyckades ju bra i alla fall :) Senare kom ju Rickard från jobbet och sedan kom Lotten med då hon hade jobbat klart :)
 
 
 


 
STORT TACK!

 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback