V.13 ♥

Din graviditet startade Sön 24 nov 2013.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 8 dec 2013 (ägglossningen).
Du är på dag 85 av 280. (30,4%).
Du är i vecka 13.
Du har gått 12 fulla veckor och fulla dagar (v12+0).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Lör 30 aug 2014 

Du har 195 dagar kvar till beräknad förlossning.

Jag tycker att dessa veckor har gått snabbt och jag undrar så vad de är för en filur som ligger där inne i magen. Är det en tjej eller en kille? ;)
 
Hur mår jag? Jo jag mår faktiskt ganska bra. Har haft lite illamående sådär, men de har som sagt inte alls varit så mycket. Halsbränna har jag lite varje dag nästan och trög mage samt den där smärtan i skinkan som jag tidigare skrivit om. Jag hoppas så att de inte är någon foglossning..
Tröttheten har också varit jobbig tycker jag. Tror inte att jag har hållit mig vaken en enstaka kväll sedan vi plussade, har somnat allt mellan 19-20 på kvällen, de tider så de visar saker på tv:n som man vill se. Näe, de har jag sovit igenom helt. Haha..
Jag mår ungefär som då jag väntade Theodor, fast då kom halsbrännan inte förrän i slutet på graviditeten.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback