Onsdag

Godmorgon, då var de onsdag igen då. Veckorna går så fort så man hänger nästan inte med. Snart helg igen ;)
 
Nu har jag nyss lämnat Theodor på dagis och han blir lika lycklig varje gång han kommer dit, då blir man glad själv också :) 
Vet inte om jag har berättat här att Rickard har fått ett nytt jobb. Idag ska han nämligen in och skriva på alla papper och på Måndag börjar han på nya jobbet. Från att jobba med soptunnor och köra ut de till olika boenden på Reko till att få en mekanikerjobb på northbike. Att han nu äntligen ska få göra de han vill, nämligen skruva med motorcyklar :) Han kommer även få gå över på bil någongång samt skruva skotrar samt fyrhjulingar också :) Är såå glad för hans skull!
 
Jag ska själv in till stan en sväng idag. Ska på möte med chefen på Åsta, får se vad hon har att säga. Hon ville prata med mig om sommaren då de var tänkt att jag skulle jobba där i sommar eller ja en del av sommaren. Men hon är säkert osäker på hur de kommer vara då jag kommer vara ganska långt gången i graviditeten då. Den lille kommer ju någon gång i slutet på augusti så :)♥
Ja vi får väl helt enkelt se vad de är hon vill säga, men nervös är man såklart. De värsta som kan hända är ju att jag inte ska få jobba alls i sommar. Skulle kännas så tråkigt!.. :(
 
Till något annat roligt då.. Idag är det exakt två veckor kvar till ultraljud. Börjar redan bli nervös jag, vilket säkert är normalt. Tänk om allt inte är som de ska? :/ Men längtar samtidigt som ett tok då jag såå gärna vill veta om de är en pojke eller en flicka. Det är många som redan tror att de är en flicka denna gång. Jag trodde de var en pojke helt klart jag, men nu vet jag inte. Tror nästan också på en flicka. Kanske bara är så för att jag så gärna vill få en flicka?.. Ja om två veckor så får vi förhoppningsvis veta i alla fall :)♥
 
 
Här låg Theodor i min mage ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback