Rutinultraljud

Äntligen kom denna dag med!..
 
Idag var de dags för ultraljud och jag har sovit som en kratta i natt verkligen. Legat på aga och drömt att jag sov över besöket och sådanna saker. Men då jag vaknade vid fyra så var de ju inte så. Somnade om en liten stund, sedan vid sex orkade jag inte ligga kvar längre.. Har varit nervös som bara den i flera dagar ;) 
 
Hade tid för ultraljudet kl 9, så otroligt vad man kan se med hjälp av ultraljud egentligen :) Fick se bebisen länge och hon förklarade jättebra vart alla organ var och allt såg superfint ut. Vilken lättnad för en annan! ;)
 
Hon visade även att bebisen hade snopp, så de är en lillebror. Syns väl på en av bilderna också så hon sa att om vi inte ville avslöja könet så skulle vi ej visa den bilden ;) Theodor hade beställt en lillebror han så han blir nog nöjd han ;)
 
 
RUL v. 20 (19+4) Blev flyttad en dag så BF blir den 29 Augusti ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback