DAG 3

Dag 03 – Mina föräldrar

Ja, då ska jag berätta för er om mina föräldrar. :)

Mamma och pappa gifte sig år 1980 tror jag. Då var mamma 19 år, lite väl ungt tycker jag då. Men tydligen så älskade dom varandra :).. Dom fick två barn, min äldre syster Annelie och såklart mig. Sedan när jag var ganska så liten så skiljdes dom och lever nu på olika håll med ny partner.

Mamma = Världens underbaraste mamma ! På flera olika sätt, snällare mamma kan inte finnas :).. älskar dig ♥.

Pappa = Jag har alltid varit pappas lilla flicka tills jag kom till tonåren. Då var de mamma som gällde !.. Då kan man säga att jag och pappa i stort sett tappade kontakten. Vi pratade inte alls mycket, vilket jag tycker var synd. Men som tur är så har vi ju ändrat på de nu :) ! älskar dig

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback