JUL & NYÅR !

De var ju ett tag sedan jag skrev nu. Julafton har de varit och snart är de även ett nytt år :). I julklapp så fick jag lite smink, schampo + balsam, presentkort på babyproffsen och barnenshus, pengar. Är nöjd :).. Theodor fick jättemycket julklappar. De var nallar av olika slag, en bitskallra och kläder :). 
Denna jul var så otroligt mysig och härlig. Klart bästa julen på länge.!

På nyår vet jag inte alls vad vi ska göra. Blir väl bara hemma, äta gott och mysa på med mina älsklingar.

Igår så var jag på birsta med Linda och Elin Nilsson :) Kollade runt lite på mellandagsrean. Hittade inget typ. Köpte tre par trosor och överdrag till madrassen på skötbordet som jag inhandlade på IKEA :)

Idag så ska mamma och mormor komma och hälsa på nu på dagen och lite senare så ska jag och Linda och (kanske Elin) åka in till stan och kolla på löshår på afrohörnan :) Har länge vela köpa löshår så nu ska vi kolla lite :)
Uppdaterar kanske mer ikväll !
PUSS !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback