TISDAG, 3 DAGAR KVAR !

Ursäkta att jag inte har uppdaterat alls på ett bra tag. Har knappt suttit vid datorn dom sista dagarna här. Både jag och Rickard har varit förkyld och inte haft någon ork alls. Men på mig så verkar de ta om igen :/ Är inte sådär jättepigg idag kan jag meddela.. Vill inte bli sängliggandes på jul och definitivt så vill jag kunna känna smaken av den goda julmaten. Ja, så vi får väl se hur de blir med de. 
Vi ska i alla fall fira jul hos mamma i juniskär. Ska vara ett tag hos Marianne på dagen och sedan bär de av till mamma :) Tänk de är bara 3 dagar kvar nu ! :) Åhh, mys !

Nu har jag i alla fall precis kommit hem från ett besök på BVC. De gick bra. Dom vägde lillen och vägen stannade på 5000g och han har växt 7cm på längden sedan han föddes så nu är han 58cm :) Hihi, lillen växer så de knakar nu :) men gud så roligt de är att se hur han växer :)..

Rickard jobbar eftermiddag så vi är ensam hemma jag och Theodor. Men eventuellt kanske Linda skulle komma förbi, vi får se om hon dyker upp.. Annars så blir de till att ligga i soffan och försöka ta igen sig så man är någorlunda frisk i jul :)..

Nu ska jag äta lite sen lunch medans lillen sover :)


PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback