TORSDAG, DAGEN FÖRE DOPPAREDAGEN !

Ja, idag är de dagen före dopparedagen :) Imorgon är de Julafton. Är i alla fall någorlunda frisk nu så de känns skönt. De skulle ju inte ha varit så roligt att vara sängliggande på julafton :/ Rickard fick i alla fall sin julklapp av mig idag innan han åkte iväg på jobbet. Jag hade köpt Jay Smith's skiva ! Såklart så blev han jätteglad, jag får dock vänta lite till med min julklapp från han. Han har nämligen inte kommit iväg och köpt något eftersom att han jobbat eftermiddag så han har inte haft tid nu den senaste veckan. Sedan vet jag inte om han vet vad han ska köpa heller.. De visar väl sig :) 

Nu har han i alla fall slutat jobba och är påväg hem :) Jag sitter och kollar på Bingolotto's Uppesittarkväll och jag har självklart en lott :).. Har varit nära bingo några gånger, men ännu ingen vinst. Men hoppas kan man ju !

Imorgon blir de upp tidigt, då kan man inte gå och lägga sig igen efter att Theodor har ätit. Näe, då ska jag duscha och göra mig klar och sedan även bada Theodor och gör han klar så de tar ju sin lilla tid. Ska vara hos Marianne på dagen och sedan blir de till att åka ut till Juniskär och fira hos mamma och även pappa ska ju vara med. Ska bli så mysigt. Vi blir ett helt gäng där. Ska bli så himla mysigt !

Nu ska jag ringa mamma :)

PUSS !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback