TORSDAG

Nu var de ett tag sedan jag skrev ett riktigt inlägg om vad vi gjort osv. Tänkte göra de nu ! Tänkte börja med att förklara att jag har glömt att uppdatera listan nu dom senaste dagarna. Så ni får nog räkna med att att de kan bli lite hopp mellan dom inläggen. Har inte alltid tid att uppdatera listan så att säga

Allt är bara bra med Theodor, men han har varit lite grinig nu i två dagar. Tror att de beror på att han har varit ganska gasig i magen. Men nu har han sovit ett tag och jag ska snart ta och väcka honom för att byta hans blöja och sedan ge han ett mål mat :)..

Rickard jobbar eftermiddag denna vecka också. Visst de är lite ensamt här, men jag har ju som sagt vissa rutiner med Theodor som håller mig sysselsatt mestadels utav dagen. Har även fixat ett fint julkort som jag ska skicka ut till några. Hoppas ni blir glada ! :) ♥

Ska även berätta de att vi har nu bytt barnvagn. ÄNTLIGEN ! Den vi hade var så dålig så den skulle nog ha rasat ihop snart och jag vill ju inte att de ska hända Theodor något ! Så nu har vi en Emmaljunga Cerox Sportvagn :) dock begagnad, men ändå fräsch ! 



Här är vagnen ! :)

Nu ska jag ta och byta Theodors blöja och ge honom mat :)..

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback