DAG 1

Tänkte göra som många andra :)

Svara på dessa olika ämnen dag för dag :)..

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

 

PRESENTERA MIG SJÄLV !

Vart ska man börja ?!

Belinda heter jag i alla fall och är nu 20 år.
Är född och uppvuxen i Sundsvall/Matfors. Flyttade till Matfors, som ligger en bit utanför Sundsvall när jag var runt 6 år. Började skolan och gick 1-9:an där. När jag var 14 flyttade vi tillbaka till Sundsvall.

År 06 var de dax för gymnasiet, Barn & fritidsprogrammet och tog studenten 09.
Vintern 09/10 träffade jag min STORA kärlek Rickard ! Var inte alls med mening att de skulle bli vi, men de gick inte så vidare bra.Vi fick riktigt starka känslor för varandra och jag flyttade tillbaka till Matfors eftersom att han kommer därifrån :P..

Så nu bor vi mitt i Matfors, jag Rickard och vår underbara son Theodor .

PUSS !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback