MÅNDAG, NY VECKA, NY MÅNAD !

Ja, idag är de Måndag. Ny vecka och ny månad. Idag är de exakt två veckor kvar tills vi flyttar, de ska bli så otroligt skönt och få komma till en annan lägenhet än denna. Allt är ju bra och så här, men jag trivs verkligen inte här, vet inte alls varför. Kommer nog trivas bättre i den nya lägenheten :)..

Bea är kvar här, men hon skulle väl åka hem idag lät de som. Helgen har varit bra i alla fall. Hade väldigt roligt i Lördags, vilket skulle vara meningen också :) hihi..
Annars idag så vet jag inte alls vad som händer. Älsklingen jobbar förmiddag denna vecka, åh så skönt. Inge roligt när han jobbar eftermiddag. Kanske blir en sväng till birsta så jag får byta amnings-BH:n :) Vi får väl se. Vi ska i alla fall ringa Nordeken om nya lägenheten också idag ! JAG VILL FLYTTA TIDIGARE ! :)

Annars så är allt bra med oss alla tre :) Mig, Rickard och bebisen i magen. Har börja fått ganska mycke sammandragningar nu denna vecka. Otroligt jobbigt, men de är ju för att kroppen ska förbereda sig för vad den kommer att gå igenom..

Nu ska jag vara lite social :)
PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback