ONSDAG

Idag har man varit en sväng in till stan. Var på Hemmakväll och lämnade igen några filmer som vi hyrt ! Sedan träffade jag mamma och åkte hem till henne en sväng och sedan bar de av in till stan igen. Var runt och tittade på olika amnings-BH:ar, tillslut så hittade jag en som var bra inne på KappAhl som jag köpte. En svart :).. 

Fick även brev idag från arbetsförmedlingen om nån träff som är obligatorisk :/ känns ju meningslöst och gå dit när man ska få barn om dryga en månad. Ska ringa till min handläggare imorgon och kolla om jag verkligen måste gå på de där mötet. Får se vad jag får till svar. Har ju ingen vidare lust och åka dit om man säger så. 

Näe, nu ska vi ta och packa lite fler lådor och sedan göra mat. Blir nog pasta och köttfärssås idag, tog fram köttfärs nu när vi kom hem. 

PUSS !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback