SJUKHUSDAGAR....

Ja, som rubriken lyder så är jag och Theodor på sjukhuset. Han har ju i ett par dagar legat under gränsen till att få stanna på sjukhuset och sola eftersom att han har gulsot. Vilket inte alls är farligt eller något sådant, men som nybliven småbarnsmamma så är man orolig ändå. De är vanligt.

I alla fall så blev han inlagd igår och fick påbörja solningen för värdet hade stigit och har legat under lampan sedan dess.. Dom har kollat med prov i hans panna och de visar sig att lampan ger effekt. Värdet går neråt som tur är. Får se imorgon hur de blir. Kanske får vi åka hem eller så blir vi kvar tills på Söndag. Jag hoppas innerligt att vi ska få åka hem imorgon, men man ska kanske ställa in sig på att få åka hem på Söndag i stället så man inte blir jättebesviken och ledsen imorgon om de blir så att vi måste stanna kvar.. Men de är lättare sagt än gjort.

Älsklingen har även påbörjat flytten :) ååh, så roligt. Ska bli skönt och få komma hem och allt är gjort. Gud så jag har längtat efter att få flytta. Men idag har de varit ensamt här för mig, eftersom att Rickard inte har haft tid att komma hit. Han har ju haft fullt upp hela dagen med att köra grejjer. Men han är underbar ändå

Bjuder på en bild på min lilla älskling ♥





PUSS !


Lånat myran och Tomas bilstol?:-)

2010-11-13 | 16:35:55

hihi, han ser ut som en liten hiphopare med händerna på den här bilden ;) sötnosen!

2010-11-15 | 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback