Bebisnamn ?!

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg nu innan jag ska ta mig ett varmt bad ;) Som sagt så har jag spenderat hela eftermiddagen framför datorn bara för att få till designen här på den nya bloggen. Hade ju blogg.se förut, men blev lite less så jag tänkte att jag skulle prova mig på bloggplatsen, vilket jag också gjorde. Jag tycker faktiskt mer om blogg.se, men jag vet inte riktigt varför :/ men men, nu är jag helt nöjd i alla fall ! :) 

Rickard jobbar eftermiddag och slutar nu vild nio. Han är väl hemma vid halv tio skulle jag tro :) Då lovade han att han skulle diska, får väl se hur de blir med de.. De är alltid jag som får ta hand om de annars så kan han nu göra de så är de helt underbart ! :)
Imorgon är de dax för ännu ett besök hos barnmorskan. De är bara och hoppas att bebis har fixerat sig så man slipper tänka på de. Vill inte göra kejsarsnitt :/, utan jag vill föda som vanligt (vaginalt). Ska även berätta de att vi har bollat mycket med olika namn för bebisen på sistone. Vi vet på ett ungefär vad bebis ska heta om de blir en tjej, men inte om det blir en kille ? Varför är de så himla svårt ?! Har ni något fint pojk-namn som ni kan dela med er av så kommentera gärna. Vill få in en massa tips ! :)

Näe, nu ska jag ta och hälla upp ett bad och lägga mig :) Skriver imorgon igen när jag varit hos barnmorskan !

PUSS !



Truls, lukas, johan, niklas, elvin, mimmi, mia, ottilia, lisa, maj, :D

2010-10-12 | 21:01:52

Noah är fint tycker jag :) och jag gillar Theo och teodor jätte mycket.. hmm.. nå mer..? vi hade också jätte svårt med pojknamn .. :p

2010-10-12 | 22:09:15

Oj det var jag som skickade det med Noah.. osv

2010-10-12 | 22:09:41

Ja, visst är pojknamn skiiit svårt? Haha,

är nog säkert för att man vill ha nått mer annorlunda och det går att "ändra och böja" mer på tjejnamn än på pojknamn!

Elliot iallafall tycker jag är jätte fint! :)

2010-10-13 | 21:28:09

teodor, teo, levis, billy, adrian, milo, tim, felix, joel :D

2010-10-13 | 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback