MÅNDAGKVÄLL

Godkväll.
Har nyss suttit och tittat på "De Okända" på tv4+. De var från Lucksta, så de var lite roligt. Jag visste ju även vilka de var :) Ska leta upp programmet på tv4.se så älsklingen kan få se de också. Han har ju nyss slutat jobbet och är väl på G hem snart :). 

Nu har jag bytt kanal och ser numer på nya säsongen av "Svenska Hollywood-fruar" :). Helt sjukt vad dom kan spendera pengar.. Huua !

Imorgon ska vi till barnmorskan igen :) Elin ska ju som sagt följa med och hon är överlycklig för att få följa med. De är ju riktigt mysigt tycker jag så jag förstår henne ;).. Sedan ska hon och jag sticka iväg och titta på lite bebis-saker som vi har kvar att införskaffa och senare på eftermiddagen så ska jag på kalas hemma hos min morbror för att han son (min kusin) har fyllt år. Så de ska jag göra imorgon !

Nu ska jag fortsätta se TV ! :D

PUSS !




Åh vad roligt att du ska bli mamma :) Stort grattis! Kul att några i våran ålder börjar skaffa nu :)



Fin design du har! Gjort den själv ? / kram linda

2010-10-26 | 13:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback